29. listopadu 2018 byla po téměř 2 letech procesu výběru, od stanovení výběrových kritérií až po doladění detailů designu kabin a způsobu ovládání, podepsána smlouva na dodávku obou výtahů s dodavatelem KONE.
Termínově výměnu plánujeme následovně:
- začneme malým výtahem (11.2. – 27.3.2019), který bude mít nově 10 stanic.
- bezprostředně po dokončení výstavby malého výtahu provedeme výměnu výtahu velkého (1. – 30.4.2019). Počet stanic zůstane 9.
V současnosti je v běhu proces žádosti o stavební povolení. Podle zákona musí stavební odbor informovat všechny vlastníky společných prostor jednak o započetí stavebního řízení, tak o jeho ukončení.
Aby se proces zrychlil, udělili jste mi – řada z Vás, které jsme s kolegyněmi z výboru zastihli fyzicky doma, plné moci k přebírání daných písemností.
První písemnost jsem převzal 14.12.2018 na stavebním odboru a tímto pro Vás její znění zveřejňuji – Oznámení Z důvodu ochrany osobních údajů (GDPR) jsem vypustil seznam všech cca 150 jmen a adres vlastníků.
Vlastníky, které jsme doma nezastihli, obešle prostřednictvím pošty stavební odbor napřímo. Prosím Vás o převzetí těchto zásilek, popřípadě o vyzvednutí na poště, když pojedete kolem, případně o vyčkání zásilky, která by měla být po lhůtě 10 dnů vhozena do schránky a považována za doručenou. K tomu by bylo vhodné, pokud máte v bytě nájemníky a nemáte na schránce Vaše jména, tato jména na schránky doplnit, aby zásilka našla adresáta. Jakmile zásilku nemá kam pošta doručit, může to znamenat komplikaci v daném stavebním řízení.
Děkuji Vám všem za součinnost při stavebním řízení. Věřím, že se podaří vše v naplánovaných termínech zvládnout a že si na jaře příštího roku budeme užívat jízdy v nových výtazích.
Milan Kostka
Člen výboru Společenství vlastníků 1276 Zlín